Kivuliaat ihonpuhdistukset ovat historiaa
Hoito sopii myös miehille!

Ajanvaraukseen
Hydrafacial face hoidon kulku jpg.jpg

HydraFacial hoitoihin voidaan yhdistää nyt LED-valoterapia:  rauhoittava/aktivoiva/tulehduksia hillitsevä/turvotusta poistava

HydraFacial™ Clean and Hydrate –kasvohoito

Hinta 99 eur  tai Clean&Hydrate&LED 119,- sis.lisäksi rauhoittavan LED-valoterapian 10-15min

Kuorinta, syväpuhdistus ja kosteutus 40min / 50min

Ihon peruskuntoa korjaava, puhdistava sekä syväkosteuttava kasvohoito. HydraFacial™ -kasvohoitolaitteen ainutlaatuinen huipputeknologia kuorii, tyhjentää musta- ja valkopäät sekä syöttää ihoon tehoaineita jättäen iholle hyvää oloa hehkuvan kuulauden ja puhtauden.

LED-valoterapialla voidaan rauhoittaa ihon reaktioita ja laskea tulehduksia ja poistaa turvotusta.

HydraFacial™Deep Clean –kasvohoito

Hinta 125 eur

Kuorinta, syväpuhdistus, hapotus, kosteutus 45min

Syväpuhdistava kasvohoito joka minimoi ihon talineritystä samalla pienentäen laajentuneita ihohuokosia. HydraFacial™ huipputeknologian omaavalla hoitomenetelmällä ihon epäpuhtaudet musta- ja valkopäät poistetaan kivuttomasti, jättäen ihon samettisen pehmeäksi ja puhtaaksi. Hoidon aikana tehdään myös GlySal™ happokuorinta.

HydraFacial™ Signature

Anti-Age –kasvohoito / Skin Tone vaalentava kasvohoito sis.LED

Hinta 145,- eur  50min

Kypsän ihon ihanteellinen kasvohoito korjaa ikääntymisen merkkejä aina pigmenttimuutoksista syviin ryppyihin hyödyntäen Dermabuilder™ peptidi ampullia / Skin Tone hoidossa pigmenttimuutoksia vaalentavaa Britenol- ampullia,  hyaluronihappoa sekä A- ja E-vitamiinia sisältäviä HydraFacial™ tehouutteita. Hoidon aikana tehdään tarvittaessa myös GlySal™ happokuorinta sekä hemmotteleva päänalueen hieronta.

Minkälaisia iho-ongelmia HydraFacialilla voidaan hoitaa?

• Auringon aiheuttamat ihomuutokset; ihon värihäiriöt/epätasainen ihonväri

• Hienot juonteet ja rypyt sekä kuiva iho

• Ihon kirkkauden/kimmoisuuden/kiinteyden puute

• Epäpuhdas tai rasvainen iho ja akneiho; tukkeutuneet ja suurentuneet ihohuokoset